About Mobile apps
Log in Sign up
416@Urd @hk416@ro-mastodon.puyo.jp
Follow

メロンダイトは削って塩みたいに使ったらおいしそう

Jun 20, 2026, 02:58 · · Tootle for Mastodon · 2 · 0 · 3
Jun 20, 2026, 03:25
信濃あづさ@S鯖の人攫いです。  @azusa@ro-mastodon.puyo.jp

@hk416
かき氷みたい :ro_great:

1
Jun 20, 2026, 04:34
416@Urd @hk416@ro-mastodon.puyo.jp

@azusa 美味しいやつ

0
Jun 20, 2026, 03:36
きすみなつき:Trudr @kisuminatsuki@ro-mastodon.puyo.jp

@hk416 なるほどパルメザンメロンダイト

1
Jun 20, 2026, 04:34
416@Urd @hk416@ro-mastodon.puyo.jp

@kisuminatsuki パースタパルメザンメロン

0
Sign in to participate in the conversation
RO丼 - RO Mastodon

ラグナロクオンラインユーザ向けのMastodonインスタンス。

Resources

  • Terms of service
  • Privacy policy

Developers

  • Documentation
  • API

What is Mastodon?

ro-mastodon.puyo.jp

  • About
  • v3.3.0

More…

  • Source code
  • Mobile apps
  • ©Gravity Co., Ltd. & LeeMyoungJin(studio DTDS) All rights reserved.
  • ©GungHo Online Entertainment, Inc. All Rights Reserved.